HTML

2011.11.05. 09:04 zpvideo

Szerelmesek padja történetek 02.: Eszter & Szabi

Pár hete hirdettük meg a Zöld Pardon - Szerelmesek padja pályázatot. A pár hét alatt rengeteg megható és aranyos történetet kaptunk. Időközben a pad elkészült (képek itt) és rákerültek a nevek is.  Ígéretünkhöz híven, most sorozatba rendezve publikáljuk a sztorikat.

p20111102-100337.jpg

Második történetünk, Eszterről és Szabiról szól.

esuter-szabi.jpg

Eszter & Szabi 2007
Talán 2006 tavasza lehetett amikor Toy Dolls koncert volt a ZP-ben?! Pontosan nem emlékszem, a parkban gyülekeztünk mint mindenki fogyasztottuk a fogyasztanivaló itókát. Ott láttam meg Őt, ahogy épp a haját állítják tarajba... Utána elveszítettem, de benn hosszas keresgélés után újra megláttam, mint kiderült volt barátnője. De megfogadtam, nekem kell ez a fiú és meg fogom szerezni!!! Nagyon sokat ...kerestem az interneten, nem jártam sikerrel, de télen láttam őt egy koncerten, de sajnos még mindig megvolt a barátnője. Aztán 2007. nyár végén, egyszer ZPből kijövet találkoztam egy ismerősömmel, és ki volt vele???? hát Ő! Mint kiderült előtte való napokban szakított a barátnőjével és én is épp lelkiválságban szenvedtem... akkoriban még a myvip volt a menő, ott sikerült megtalálni Őt és írni neki! Sokat leveleztünk 1 hétre rá találkoztunk is 2007. szeptember 14-én! És azóta is együtt vagyunk, mostmár 4 éve! Talán nem a ZPbe ismertük meg egymást, de ott láttam meg... így úgy gondolom, hogy a ZP-nek is köszönhetem! :)

 

komment

Címkék: 2011 Goldmann György tér


süti beállítások módosítása