HTML

2011.11.07. 09:21 zpvideo

Szerelmesek padja történetek 04.: Kriszti&Noel

Pár hete hirdettük meg a Zöld Pardon - Szerelmesek padja pályázatot. A pár hét alatt rengeteg megható és aranyos történetet kaptunk. Időközben a pad elkészült (képek itt) és rákerültek a nevek is.  Ígéretünkhöz híven, most sorozatba rendezve publikáljuk a sztorikat.

kriszti-noel.jpg

A következő történet Krisztiről és Noelről szól 

Kriszti & Noel 2010
2010. augusztus 31. alvin koncert. a legjobb barátnőmmel megismerkedtünk koncert előtt pár emberkével, és, mint utólag kiderült ismerték és oda is jött hozzájuk a jelenlegi párom. nem is ez a lényeg.:)
koncert után természetesen mindenki lerohamozta a pultot az ingyen sörért és így tettem én is a barátnőmmel. a pult másik oldalán megláttam őt, hogy nagyon bámul.^^ utána a kis színpadnál találkoztunk újra, de nekünk már jönnünk kellett és csak annyira jutott idő, hogy megkérdezze a nevem. másnap nagy keresések árán megtalált a sapis, csíkos pulcsis srác és következő héten már együtt mentünk, kéz a kézben kiscsillagra. ez a kép akkor készült.:)
majd kommentárban így nyilatkozott: Noel Schinágl: megismertem alvinon és a pultnál láttam meg:D és azóta szeretem:) de nagyon:):P
szeptember 5-e óta tart a boldogság, csak és kizárólag a zöld pardonnak hála. ezúton is köszönöm. remélem mihamarább megindul az újabb zp-s korszak. lehet h más helyszínen, de a hangulaton nem tudnak változtatni.:)
kívánom, hogy még nagyon sokan találjanak egymásra a zöld pardonban.:)

komment

Címkék: 2011 Goldmann György tér


süti beállítások módosítása