HTML

2011.11.09. 11:11 zpvideo

PÉLY BARNA ROCK TRIO @ Szeparé Bisztró

pely.jpg

2011 augusztusában egy sör, pálinka, és borgőzös éjszakán megszületett bennem az elhatározás, hogy végre szólókarrierbe kezdek.

Gyere el és hívd meg barátaidat az eseményre: Facebook event 

Sokakban felmerülhet a kérdés ,hogy miért , hiszen fantasztikus zenészekkel játszom jobbnál jobb zenekarokban, és inspiráló zenei vállalkozásokban veszek részt.A választ nem a pohár alján találtam meg, hanem önmagamban a kertben ülve egy akkusztikus gitárral a kezemben.

Bármilyen dalt kezdtem játszani (legyen az egy saját szám, vagy Britney Spears Toxic-ja) átjárták a pillanatnyi érzéseim , és semmilyen más hangszer nem zavarta meg az önmagammal, és a világgal alkotott harmóniámat ebben a rendkívül száraz de bensőséges hangzásban.Rájöttem, hogy eddig nagyon sokat alkalmazkodtam mindenkihez, ami szakmai, és lelki fejlődésem szempontjából jó volt, de most már a saját utamat is kell járnom.
Innen már „könnyű" volt!:-)Elektromos gitár, torzítók, effektek,vocoder, stúdiófelvétel, Rock, Funky,meg egy csipetnyi Blues, és két fantsztikus zenész, akik elhatározták, hogy az életük egy részét most arra áldozzák, hogy én megvalósítsam önmagam.

Koncertkezdés: 20:30

Jegyár: 1500 Ft

Szeparé Bisztró
Budapest, 1062 Teréz krt. 55

Jegy & koncert információk:
A Szeparé Bisztró koncertek látogatása Szeparé klubkártya tulajdonosoknak ingyenes. Kártyával nem rendelkező vendégeink a Szeparé Bisztró Open napok keretén belül (K-Sz-Cs) belépő vásárlása ellenében látogathatják programjainkat!

komment


süti beállítások módosítása