HTML

2011.11.06. 10:16 zpvideo

Szerelmesek padja történetek 03.: Zsófi & Miki

Pár hete hirdettük meg a Zöld Pardon - Szerelmesek padja pályázatot. A pár hét alatt rengeteg megható és aranyos történetet kaptunk. Időközben a pad elkészült (képek itt) és rákerültek a nevek is.  Ígéretünkhöz híven, most sorozatba rendezve publikáljuk a sztorikat.

IMAG1408.jpg 

A következő történet, Zsófiról és Mikiről szól.

zsófi_miki.jpg

Zsófi & Miki 2009
A mi történetünk 2 éve kezdődött egy nyár végi Alvin koncerten. Egy átlagos estének indult az egész és elég sokáig azt hittem, hogy az is volt. Azt a napot is, mint a 2009es nyár minden nagyjából harmadik estéjét a zp-ben tombolva töltöttük. Egy ismerősöm társaságához keveredtem, ahol bemutatkoztam a többieknek. Szimpatikus társaságnak tűnt, kivéve egy nagyon magas, komoly és csendes srácot. Az el...ső benyomásom az volt, hogy én TÉNYLEG félek tőle, és nem nagyon hittem, hogy az én őrültségeimet tudná tolerálni. A buli után gyakran kérdezték, hogy még mindig félek-e tőle? Természetesen nem maradhatott titok, hogy milyen benyomást tett rám és neki is visszamondták a dolgot. Így aztán másfél évvel az első találkozunk után úgy éreztem muszáj bocsánatot kérnem tőle, mert eszem ágában nem volt megbántani. Elkezdtünk beszélgetni, és azt hiszem az ő nevében is mondhatom, hogy rájöttünk, mennyire félre"ismertük" a másikat. Két ilyen bolondnak, mint mi, csak ilyen őrülten kezdődhetett a kapcsolata :]

komment


süti beállítások módosítása